Twój KLIK w reklamię utrzymuje forum! Wyłącz program blokujący!

Silnik i układ wydechowyModyfikacja układu wydechowego Z20LER

Awatar użytkownika
Flora
Forumowicz
Posty: 132
Rejestracja: 18 sie 2016, o 09:39
imie: Marcin
Silnik: Z19DTH
Wyposażenie: Sport
KM: 150
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: Flora » 17 paź 2016, o 12:30

Latest post of the previous page:

ryba1 pisze:@Flora to co piszesz tyczy sie silnika wolnossacego.do silnika turbo jest jak najbardziej wskazany przelot.mozna nawet większa średnice



Ciekawe, a możesz mi tak na szybko wyjaśnić dlaczego? Chodzi o inne ciśnienie?



Awatar użytkownika
gagat3k
Klubowicz
Posty: 557
Rejestracja: 20 gru 2015, o 23:13
imie: Damian
Silnik: Z17DTH
Wyposażenie: Enjoy
KM: 100
Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: gagat3k » 17 paź 2016, o 13:03

Flora pisze:
ryba1 pisze:@Flora to co piszesz tyczy sie silnika wolnossacego.do silnika turbo jest jak najbardziej wskazany przelot.mozna nawet większa średnice



Ciekawe, a możesz mi tak na szybko wyjaśnić dlaczego? Chodzi o inne ciśnienie?

Ja się nie znam, ale może dlatego, że turbina napędza to wszystko i "wysysanie" spalin nie jest potrzebne, bo bez problemu wszystko wylatuje?

GTC turbo
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 16 lip 2016, o 17:30
imie: Łukasz
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 200
Województwo: Lubuskie
Lokalizacja: Torzym

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: GTC turbo » 17 paź 2016, o 14:06

A czujesz jakas różnicę po wywaleniu kata? Sam sie nad tym zastanawiam...

Awatar użytkownika
ryba1
Forumowicz
Posty: 316
Rejestracja: 9 lis 2015, o 21:42
imie: Krzysiek
Silnik: Z17DTL
Wyposażenie: Essentia
KM: 96-200NM
GG: 11368882
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: CGD/SB/KR
Kontaktowanie:

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: ryba1 » 17 paź 2016, o 20:32

Flora pisze:
ryba1 pisze:@Flora to co piszesz tyczy sie silnika wolnossacego.do silnika turbo jest jak najbardziej wskazany przelot.mozna nawet większa średnice

Ciekawe, a możesz mi tak na szybko wyjaśnić dlaczego? Chodzi o inne ciśnienie?

no ciekawe.w turbo większa średnica pozwala obniżyć EGT.w wolnossaku większa średnica jest na minus bo trzeba dobrać wydech do mocy i raczej nieznacznie powiększa się średnice wydechu bo można zmulić auto.

albanOs
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 17 lis 2014, o 14:26
imie: Albert
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 200
Województwo: Mazowieckie

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: albanOs » 30 gru 2016, o 14:11

Panowie, wywalenie samych tłumikow nie da pełnego efektu zastawiając katalizatory, pre kata można bez probkemu usunąć ale usowajac głównego trzeba pomyśleć co zrobić z sondą drugą, ogarnięty spawacz nie bedzie miał z tym najmniejszego problemu nie trzeba nic wyłączać wystarczu odpowiednio ja odsunąć od przepływu ( zemulować), osobiscie mam takie rozwiazanie i zero błędów, jeśli miałbym coś poradzić to większy efekt osągniecie montując dp o średnicy 3” bezpośrednio z turbo usowajac kata i zostawiajac oryginalne tłumiki.

Awatar użytkownika
Bear_
Firma
Posty: 3326
Rejestracja: 12 kwie 2012, o 19:51
imie: Arek
Silnik: Z13DTH
KM: kle kle kle :D
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SBL - Lędziny
Kontaktowanie:

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: Bear_ » 30 gru 2016, o 22:02

3" w seryjnym bądź cipowanym 2.0t opla... To jak by słoniowi zadupic trąbę fi 200 by mu się żyło lepiej hehehe
Ostatnio zmieniony 31 gru 2016, o 17:02 przez Bear_, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ryba1
Forumowicz
Posty: 316
Rejestracja: 9 lis 2015, o 21:42
imie: Krzysiek
Silnik: Z17DTL
Wyposażenie: Essentia
KM: 96-200NM
GG: 11368882
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: CGD/SB/KR
Kontaktowanie:

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: ryba1 » 31 gru 2016, o 10:00

albanOs pisze:Panowie, wywalenie samych tłumikow nie da pełnego efektu zastawiając katalizatory, pre kata można bez probkemu usunąć ale usowajac głównego trzeba pomyśleć co zrobić z sondą drugą, ogarnięty spawacz nie bedzie miał z tym najmniejszego problemu nie trzeba nic wyłączać wystarczu odpowiednio ja odsunąć od przepływu ( zemulować), osobiscie mam takie rozwiazanie i zero błędów, jeśli miałbym coś poradzić to większy efekt osągniecie montując dp o średnicy 3” bezpośrednio z turbo usowajac kata i zostawiajac oryginalne tłumiki.

kolejny specjalista od wydechów.

albanOs
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 17 lis 2014, o 14:26
imie: Albert
Silnik: Z20LER
Wyposażenie: Cosmo
KM: 200
Województwo: Mazowieckie

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: albanOs » 13 sty 2017, o 16:14

A ktoś Cie ryba pytał o zdanie? Chyba dp to lepszy mod niz wymiana tylnego tłumika...wiec zamilknij znawco....

Awatar użytkownika
ryba1
Forumowicz
Posty: 316
Rejestracja: 9 lis 2015, o 21:42
imie: Krzysiek
Silnik: Z17DTL
Wyposażenie: Essentia
KM: 96-200NM
GG: 11368882
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: CGD/SB/KR
Kontaktowanie:

Re: Modyfikacja układu wydechowego Z20LER

Postautor: ryba1 » 13 sty 2017, o 18:39

albanOs pisze:A ktoś Cie ryba pytał o zdanie? Chyba dp to lepszy mod niz wymiana tylnego tłumika...wiec zamilknij znawco....

a Ciebie ktoś pytał???jak coś doradzasz to chociaż miej pojęcie o czym piszesz.rozkazywać możesz u siebie w domu a nie mi!!!!

Reklama wspiera funkcjonowanie naszego forum, więc (...) kliknij


Wróć do „Silnik i układ wydechowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość